Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
snaga tijela

Vježbajte s Ines kod kuće: Joga za jačanje trupa i ravan trbuh

S učiteljicom joge Ines Kavur možete vježbati i kod kuće. Odvojite desetak minuta i ojačajte trup

Selma Sakić/ 5.2.2020. u 12:55
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Ines Kavur se već sedam godina bavi jogom. Uz ovaj način vježbanja postala je mirnija osoba, svjesnija svojih reakcija, ali je i shvatila moć sadašnjeg trenutka i vlastite odgovornosti.

Uz našu Ines iz Rekreative Medical možete vježbati i kod kuće. Kako je naglasila vrlo je važno izbjegavati bilo kakvu bol, biti strpljiv i pronaći ugodu u određenim jogijskim položajima. Radite ove asane za jačanje trupa, a možete se i opustiti uz pomoć joge

Joga za jačanje trupa i ravan trbuh

1. Dignemo se na sve četiri i dižemo suprotnu ruku i suprotnu nogu.
2. Plank na dlanovima ili mali plank na podlakticama
3. Chaturanga dandasana
4. Pas prema dolje, pa dižemo nogu gore, dovedemo je između laktova ili do čela. Noga gore - dovedemo koljeno na desni lakat, opet dignemo gore i dovedemo na lijevi lakat.
5. Side plank/bočna daska

Image
Foto: Goran Horvatinec
Image
Goran Horvatinec

(Foto: Goran Horvatinec)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

6. Navasana (položaj broda) - tražimo balans na sjednim kostima, dižemo ruke i noge od poda, izdužujemo kralježnicu i otvaramo prsni koš. Pazimo da ne propadamo u lumbalnom dijelu kralježnice i da nismo na samoj trtici nego baš na sjednim kostima.

Pokušajmo ostati u svakom položaju pet dubokih udaha/izdaha ili koliko god nam je ugodno.

Upravo se čita

Image
STADIONSKA KATASTROFA

FOTO/VIDEO Šokantne snimke stampeda u Indoneziji obilaze svijet, sve više mrtvih: 'Nestalo je kisika, gušili su se'

Selma Sakić/ 5.2.2020. u 12:55
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
nikad dosta tikvica

Ručak za 15 minuta: Tri brza i fina recepta s tikvicama za ljetne dane

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba