novi okusi / Karakter koji prepoznaješ u svakom okusu: ovog ljeta osvježi se sa stilom!

Image
Foto: Promo

Kad je prije 235 godina švicarski urar i znanstvenik Jacob Schweppe implementirao mjehuriće u bocu, nije niti sanjao da ćemo i danas zahvaljujući njemu uživati u bezbroj vrsta osvježavajućih pića.

14.6.2021.
16:54
Promo
VOYO logo

Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova gaziranog pića Schweppes, hrvatskom je tržištu ponudio dva zanimljiva okusa - Schweppes Slimline Tonic Water i Schweppes Pink Grapefruit. Schweppes Slimline prepoznatljiv je okus tonica, ali potpuno bez šećera što ga čini odličnim dodatkom pićima, dok je Pink Grapefruit suptilnog profinjenog okusa ružičastog grejpa i mente, idealno osvježenje za ljetne vrućine.

Schweppes Slimline Tonic Water donosi poznati osvježavajući, intenzivni, reski okus kinina, ali bez šećera i uz samo 2 kalorije na 100ml što ga zaista čini užitkom bez kompromisa. Savršeno odgovara u svakoj prilici - za samostalno uživanje ili kao dodatak omiljenom koktelu, a posebno će oduševiti u gin tonic kombinacijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

(FOTO: Promo) 

Schweppes Pink Grapefruit profinjenog je okusa ružičastog grejpa i arome mente koji mu daju prepoznatljiv i originalan okus. Ružičasti grejp poznat je kao prirodni antioksidans, a potječe s Barbadosa gdje su ga nazivali „zabranjenim voćem“. Izuzetno je bogat hranjivim tvarima i niskokaloričan, a osim na američkom kontinentu, uzgaja se još u Kini, Južnoafričkoj Republici i Brazilu. Srećom, ne mora se putovati tako daleko da bi se uživalo u njegovom okusu, već se samo treba prepustiti novom Schweppes osvježenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

(FOTO: Promo) 

Osim u 500 ml, 1 L i 1,5 L plastičnoj ambalaži, ova uzbudljiva dva okusa odnedavno su dostupna i u 250 ml povratnoj boci koja se može pronaći u kafićima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo su Schweppes Slimline i Pink Grapefruit idealan izbor za sve koji traže osvježenje tijekom dana i pića koje će se lako uklopiti u najdraža druženja, ali i u trenutke solo opuštanja. Zahvaljujući svom reskom, pjenušavom temperamentu, elegantnom, kristalno čistom izgledu i nježno-gorkom okusu, Schweppes svojim poznatim karakterom oduševljava od 1783. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo