sramota čovječanstva / Slika koja govori više od tisuću riječi: pogledajte veličanstvenu novu naslovnicu National Geographica

Image
Foto: National Geographic

Naslovnica novog broj časopisa National Geographic primila je mnogo pozitivnih komentara, a njen kreator osvojio je čak i nagradu.

22.5.2018.
12:34
National Geographic
VOYO logo

National Geographic objavio je novi broj časopisa čija je naslovnica očarala ljude diljem svijeta. Ovo zasigurno dokazuje da ljudi na govore uzalud da slika vrijedi više od tisuću riječi.

Žuti okvir, kao simbol National Geographica, uokviruje fotografiju na kojoj se nalazi ogromna santa leda, no ustvari predstavlja plastičnu vrećicu u oceanu.  Naslov glasi: "Planet ili plastika?", a društvene mreže divljaju od dojma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naslov zapravo tumači kako su "18 milijardi komada plastike koja svake godine završava u oceanu samo vrh ledenog brijega." Vaughn Wallace, koji već dugi niz godina uređuje slike za National Geographic, objavio je sliku na svom Twitter profilu prošlu srijedu. Stvorio ga je meksički umjetnik Jorge Gamboa, a rad je brzo krenuo diljem weba, tisuće ljudi izrazili su zahvalnost prema ideji kojom je National Geographic istaknuo ovaj problem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Wallaceov inicijalni tweet prikupio je više od 90.000 lajkova i gotovo 45.000 retweetova u manje od dva dana. Gamboaovo umjetničko djelo, pod nazivom Iceberg Plástico, prvenstveno je poslana Bolivijinoj Bijenalu postera 2017. godine, gdje je zauzeo prvo mjesto u kategoriji političke i društvene plakate.

Foto: Twitter/Screenshot: "Top 5 naslovnica časopisa svih vremena"

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://i0.bloomjoy.systems/uploads/2018/05/Screen-Shot-2018-05-18-at-8.43.58-AM.png

Foto: Twitter/Screenshot: "Wow. Totalno sam bez riječi. Bravo @NatGeo."

https://i0.bloomjoy.systems/uploads/2018/05/Screen-Shot-2018-05-18-at-8.43.38-AM.png

Foto: Twitter/Screenshot: "Briljantna naslovnica. Ovo će postati ikona. Jako dobro obavljeno, @NatGeo."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://i0.bloomjoy.systems/uploads/2018/05/Screen-Shot-2018-05-18-at-9.05.52-AM.png

Foto: Twitter/Screenshot: "National Geographic nadmašio je sam sebe ovom briljantnom naslovnicom s groznim upozorenjem. Planet ili plastika?"

https://i0.bloomjoy.systems/uploads/2018/05/Screen-Shot-2018-05-18-at-8.41.12-AM-746x1024.png

Foto: Twitter/Screenshot: "Jedna od najboljih naslovnica koje sam ikada vidio."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://i0.bloomjoy.systems/uploads/2018/05/Screen-Shot-2018-05-18-at-8.40.58-AM.png

Gamboa je, kako prenose mediji, bio inspiriran stvarnom plastičnom vrećicom punom vode: "Jednog je dana primijetio da je, kad je vrećica bila djelomično napunjena vodom, zauzela planinski oblik koji nalikuje ledenjaku ili ledenjaku", rekao je Jereb.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo