Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
pomozite koži

Prirodni načini uz koje ćete dulje zadržati mladenačku kožu i nakon 25. godine

Nakon 25. godine koža gubi elastičnost. Dobra vijest je da postoji mnogo načina da se prirodno ublaži ovaj proces

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 18.2.2020. u 16:20
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Bolja elastičnost kože cilj je svih krema i različitih tretmana. Nakon 25. godine koža gubi elastičnost odnosno proteine kao što su kolagen, elastin i glikozaminoglikan. Dodatno se količine ovih proteina smanjuju nakon menopauze. Dobra vijest je da postoji mnogo načina da se prirodno ublaži ovaj proces.

1. Vitamin B3

Dermatolog Gary Goldfaden objasnio je za MGB Lifestyle da je važan vitamin B3, ali i učinkovit. "Lokalno je vitamin B3 jedan od najučinkovitijih sredstava kada se radi o zaustavljanju smanjenja kolagena", kaže Goldfaden.

2. Vitamin C

Vitamin C također potiče sintezu kolagena, dok sprječava razmnožavanje enzima koji ga razgrađuju (pomaže vam da zadržite ono što ste već stabilizirali). To je zapravo jedan od najučinkovitijih proizvoda i zato ga dermatolozi preporučuju za dnevno korištenje.

3. Hidratacija

Dermatolog Hadley King objasnio je da su ovo najvažnije stvari uz zaštitu kože od sunca. Kožna barijera smanjuje se s godinama, što rezultira smanjenjem zaobljenosti lica i čvrstinom. Važno pravilo je dovoljan unos tekućine jer se tako obnavljaju minerali i elektroliti koje smo izgubili. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Foto: www.pixabay.com
Image
www.pixabay.com

(Foto: Pixabay.com)

4. Spavanje

Svi bismo trebali imati za cilj sedam do devet sati sna po noći, a važan je i odlazak na spavanje prije ponoći kako bi se koža obnovila. "Što dulje ostajete budni, riskirate da vam se ugrozi cirkadisjki ritam, a onda se prekida oslobađanje melatonina i proizvodi se hormon stresa kortizol", objašnjava Musavvir. Što je dulje povišena razina kortizola, povećava se upala, a time i razgradnja kolagena i elastina.

Upravo se čita

5. Izbjegavajte hranu koja stvara upale

Istovremeno, važno je izbjegavati hranu koja uzrokuje glikaciju, proces koji pokreću šećeri, ugljikohidrati, pržena hrana, masno meso, prerađena hrana i alkohol (uključujući vino). Nadalje, ako ste osjetljivi na bilo koju hranu i sastojke, posebno ih je važno eliminirati jer stvaraju upale u tijelu.

Život i stil/ 18.2.2020. u 16:20
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba