Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Jednostavno i učinkovito

Joga poza koju morate napraviti nakon velikog obroka kako biste se osjećali bolje

Smanjite osjećaj težine i nadutosti uz jednu pozu iz joge

Image
Foto: Thinkstockphotos.com
Život i stil/ 28.11.2019. u 11:52
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Počinje vrijeme Adventa, kuhanog vina, fritula i kobasica. Iako je nama to pravi gušt, vrijeme blagdana za naše je tijelo veliko opterećenje. Obiteljske večere mogu učiniti probavu sporijom pa je važno na neki način nadoknaditi to.

Image
Foto: Thinkstockphotos
Image
Thinkstockphotos

(FOTO: Thinkstock)

Prije svega, kako biste izbjegli nakupljanje kilograma za vrijeme blagdana te osjećaj umora, pokušajte pametno kontrolirati porcije. Primjerice, umjesto krumpira uz kobasice jedite zelje, a masno meso zamijenite onim zdravijim. Olakšat ćete tijelu i povećanim unosom tekućine. No, jedna poza iz joge može pomoći.

>> Uz pomoć ovih jednostavnih joga položaja poboljšajte držanje i spriječite bolove u kralježnici

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Već je dugo poznato da pretklon unaprijed može potaknuti cirkulaciju kroz abdominalne organe i potaknuti probavu. Na taj način možemo ubrzati metabolizam i olakšati probavu velikog obroka.

Upravo se čita

Image
GASTRO FANTAZIJA

Isprobajte recepte Antonije Pedišić i glavno jelo od 'vražje matere': 'Ovo je bilo 10 klasa iznad svega'

Poza u kojoj sjedimo na podu i naginjemo se prema prstima lagano masira organe. Jednostavno sjednite na pod i stavite jastuk na bedra. Ispružite noge i prstima pokušajte dotaknuti stopala. Polako dišite u pozi i pustite. 

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
a nisu noćne more

Budite se s intenzivnim otkucajima srca? Ovo su najčešći razlozi zašto vam se to događa

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba