Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
ne pretjerujte s vježbanjem

Koliko odmora je potrebno između treninga?

Kada biste čekali da se potpuno oporavite do idućeg odlaska u teretanu ili na trčanje, vratili biste se opet na početak

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 20.2.2020. u 7:54
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Ako ste odradili naporan trening u ponedjeljak, u utorak ćete biti umorni. I dalje možete otići u teretanu, ali nećete biti jednako učinkoviti kao jučer. Tad ćete se možda zapitati je li bolje ostati doma i odmoriti?

Ukoliko ste početnik dobro je odmoriti dan između treninga jer je u početku svaki trening napor za organizam. No, nakon nekoliko mjeseci kada uđete u formu u danima odmora i dalje ćete moći vježbati, samo laganije.

Primjerice, ukoliko idete u teretanu, nećete svaki dan raditi "mrtvo dizanje" od kojeg se najteže oporaviti, već ćete ga raditi jednom tjedno. Ostale dane možete trenirati cijelo tijelo, ali umjerenim intenzitetom ili ubaciti kardio trening.

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Kod trkača, princip je isti, samo raspored izgleda drugačije.  Ako treniraju za maraton, brzinu će raditi primjerice srijedom, a subotom dužinu. Ostale dane laganije će trčati.

Kombiniranjem različitih dužina i intenziteta kroz tjedan stvorit ćete dobar omjer vježbanja za vaš organizam, a kako biste to postigli dobro je konzultirati trenera da vam napravi plan. Kako budete napredovali, trener će prilagođavati plan.

Upravo se čita

Image
odlučio je 'ganjati pravdu'

'Došao sam na glasovanje i krenuo se potpisati, kad ono - na popisu moj pokojni djed Dragutin...'

Nemojte se brinuti ako jedan trening odradite odlično i imate puno energije, a drugi jedva. Sve je to normalno. 

Istina je da nas svaki trening dugoročno čini jačima, a kratkoročno umara. Kada biste čekali da se potpuno oporavite do idućeg odlaska u teretanu ili na trčanje, vratili biste se opet na početak. Umjesto toga, treniramo kroz umor. Ukoliko se pripremate za natjecanje, podizat ćete intenzitet treninga kako se natjecanje bude bližilo, a neposredno prije njega ćete se odmoriti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Život i stil/ 20.2.2020. u 7:54
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Nakon, ne prije

Bolne grudi nakon menstruacije: koji su mogući razlozi

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba