Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
dilema je riješena

Vježbanje za vrijeme menstruacije: Treba li trenirati i koliko?

Vježbanje za vrijeme menstruacije neke žene prakticiraju, dok drugima zbog glavobolje, grčeva i umora tjelovježba ne pada na pamet

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 30.9.2019. u 11:48
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Iako se tijekom mjesečnice najčešće želimo sklupčati na kauču i mirovati, trebali bismo učiniti baš suprotno. Naime, tjelovježba ima brojne pozitivne učinke na tijelo za vrijeme menstruacije. 

Vježbanje za vrijeme menstruacije pomoći će ublažiti simptome koji dolaze s mjesečnim krvarenjem - umor, loše raspoloženje, grčeve u trbuhu i glavobolju. 

Dobrobiti vježbanja za vrijeme menstruacije:

  • Poboljšava raspoloženje

Tijekom fizičkog napora u tijelu se pojačano luči huče hormoni sreće oksiticin i serotonin, što znači da se raspoloženje popravlja, a simptomi depresije se ublažavaju ili nestaju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
  • Otklanja umor

Hormonalne promjene u tijelu za vrijeme mjesečnice dovode do umora. Fizička aktivnost potiče oslobađanje energije u tijelu i otklanja umor. 

  • Smanjuje menstrualne bolove

Studija objavljen u časopisu Journal of Education and Health Promotion pokazala je da žene koje vježbaju triput tjedno po barem 30 minuta slabije osjećaju ili čak ne osjećaju menstrualne bolove, od onih koje ne vježbaju. 

Upravo se čita

Image
OD 21:15 SATI

Što vas danas očekuje u seriji 'Miriše na ljubav'? Serkan odluči priznati Edi zašto ne želi djecu

Mitovi o menstruaciji u koje morate prestati vjerovati

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Pixabay)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Intenzitet vježbanja

Tijekom menstruacije dobro bi bilo birati laganije vježbe. Istezanje, joga ili pilates odličan su izbor. Ove vježbe smanjuju napetost u mišićima i masiraju organizam uznutra. I plivanje je dobra opcija. Naporne treninge ostavite za ostale dane u mjesecu. 

Hidratacija

Dehidracija pojačava bolove, osobito tijekom menstruacije, uzrokuje zatvor i povećava umor. Vodite računa da unosite dovoljno vode u tijelo, posebice tijekom treninga. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Kako se menstruacija mijenja u 20-ima, 30-ima i 40-ima?

Kada govorimo o vježbanju i mjesečnici najvažnije je naglasiti kako treba djelovati u skladu sa svojim tijelom. Slušajte ga i ono će vam reći što može, a što ne. Ako su vam mjesečnice obilne prva dva - tri dana ne pretjerujte s vježbanjem, no to ne znači da ćete cijeli dan provesti na kauču. Čak i lagana šetnja je vrsta rekreacije. 

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Neugodna pojava

Dlake oko bradavica kod žena: koji su mogući uzroci i kako ih se riješiti?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba