Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
slušajte tijelo

Znate li da možete pretjerati s treningom i ozbiljno ugroziti zdravlje? Pripazite na ove simptome

Ako se volite dobro oznojiti ili predano trenirate za veliku utrku, postoji mogućnost da pretjerate s treningom, a da toga uopće niste svjesni

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 28.5.2019. u 7:23
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Važno je osluškivati signale koje nam tijelo šalje jer pretjeranim vježbanjem riskirate ozljede, pad imuniteta i bolesti. Ovo su s simptomi na koje trebate obratiti pozornost:

  • Došli ste do kraja

Koliko god vježbali, više ne postižete napredak. Umarate se kod napora koji ste prije bez problema odrađivali i osjećate da ste slabiji. Vrijeme je za odmor.

  • Anksiozni ste

Osjećate da ste a rubu, depresivni ste ili imate česte promjene raspoloženja? To bi mogli biti simptomi pretreniranja jer je tijelo iscrpljeno i izbačeno iz hormonalnog balansa.

Image

fitness, vjezbanje

Foto: Pexels
Image

fitness, vjezbanje

Pexels

(FOTO: Pexels)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
  • Loše spavate 

Hormonalni disbalans u kombinaciji s iscrpljenošću utječe na san. Teško da ćete u tom stanju, bez obzira na umor, moći kvalitetno odspavati sedam sati. Umor je još jedan znak da ste pretjerali s treninogm. On je rezultat previsoke razine kortizola, hormona stresa, u tijelu. 

  • Svaka prehlada je vaša

Pretjeranim vježbanjem iscrpljujete tijelo što onda dovodi do pada imuniteta. Stvar ćete dodatno pogoršati ako bez obzira na prehaldu i dalje uporno vježbate. Dajte tijelu priliku da se oporavi. 

Upravo se čita

Image
SLAVLJE ZA PAMĆENJE

Oženio se bivši kandidat 'Života na vagi'! Luka Smoljo rekao je 'da' djevojci koju je upoznao nakon showa

  • Vraćaju se stare ozljede

Pretjerana tjelovježba uzrokuje upale u tijelu i ako si ne priuštite odmor riskirate obnavljanje starih ozljeda, a i nove su vrlo vjerojatne.

  • Izgubili ste mjesečnicu

Ekstremni gubitak kilograma do kojeg dolazi uslijed velikog tjelesnog napora utječe na hormone i može rezultirati gubitkom mjesečnice, a to je jeasan znak da terebate usporiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Što učiniti?

Ako ste prepoznali kod sebe neke od simptoma prvo što trebate napraviti je uzeti odmor od vježbanaj. To ne znači da morate u potpunosti izbjegavati teretanu i ležati na kauču, već znači laganije treninge.

Svakodnevna šetnja odličan je način odmora. Vrlo je bitno posvijestiti si da su oporavak i odmor ključni za našpredak kada govorimo o tjelovježbi. Svakih četiri do šest tjedana inteznivnih treninga trebali biste si priuštiti tjedan laganog treniga tijekom kojeg ćete, ako idete u teretanu, dizati upola lakše utege, a ako trčite, osjetno usporiti ritam. 

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Važan hormon

Nizak progesteron: koji su uzroci i moguće komplikacije

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba